Ad Code

Thirunabi Madh Lyrics App  INSTALL NOW

സദാ മേ ഹൂ അത്വാ തൂ ഹെ | Sada Main Hu Ata Tu Hai | Urdu Hamd Lyrics | Hafiz Abdur Razzaq


     • Watch Full Song On YouTube

സദാ മേ ഹൂ അത്വാ തൂ ഹെ | Sada Main Hu Ata Tu Hai | Urdu Hamd Lyrics | Hafiz Abdur Razzaq


സദാ മേ ഹൂ അത്വാ തൂ ഹെ
മറസ് മേ ഹൂ ദവാ തൂ ഹെ...
ത്വലബ് തുജ് സെ മേ കർത്താ ഹൂ...(2)
ഹഖീഖത്ത് മേ സഹാ തൂ ഹെ...

ബഹുത്ത് സെ ശാഹ ദേക്കേഹെ
മഗർ തുജ് സാ നഹീ ദേക്കാ...
മേരേ മൗലാ മേരേ മാലിക്ക്
തേരേ ജേസാ നഹീ ദേക്കാ...
ഗവാ അർസോ സമാ ഇസ് പർ...(2)
ജഹാ കെ ബാദ്ഷാഹ് തൂ ഹെ...

മേ ശാക്കിർ ഹൂ തു സ്വാബിർ ഹെ 
തൂ ഹാസിർ ഹെ തൂ നാസിർ ഹെ...
ജഹാ കെ റങ്കൊ റോനക് സെ
മേരെ ആഖാ തു സാഹിർ ഹെ...
ജിഹാലത്ത് കെ അന്ദേരോ മേ...(2)
കലാമേ ഹഖ് സദാ തൂ ഹെ...

കഹാ ബട്ട് കെ കഹാ റോഅെ
തെരേ ദർസെ കഹാ ജാഅെ
ഗനീ തുജ് സാ നഹീ കോഈ
കെ ഹം ആസി വഹാ ജാഅെ
ഗുനഹഗാരോ കി സുൻ താ ഹെ...(2)
ഹമാരാ ആസ്റാ തൂ ഹെ...

തിലാവത്ത് തേരി കർത്തേ ഹെ
ഇബാദത്ത് തേരി കർത്തേ ഹെ
ഹമേ ദുനിയാ സെ ക്യാ ലേനാ
ഇത്വാഅത്ത് തേരി കർത്തേ ഹെ
യെ ദുനിയാ ബെ വഫാ ദുനിയാ...(2)
കെ ആലം കി ബഖാ തൂ ഹെ 

ഇലാഹി ബഹ്ഷ് ദേനാ തൂ...
ഹമാരെ സബ് ഗുനാഹൂ കോ...
നഹീ ചോടേങ്കെ ദുനിയാ മേ...
കബീ ഹം ഹഖ് കി രാഹൂ കോ...
തെരേ ദർ പെ ഗഡേ ഹെ ഹം...(2)
കെ ഗാലിബ് കി ദുആ തൂ ഹെ...


©Midlaj Thiruvambady Blogspot


صدا میں ہوں عطا تو ہے مرض میں ہوں دوا تو ہے
طلب تجھ سے میں کرتا ہوں حقیقت میں سخا تو ہے

بہت سے شاہ دیکھیں ہیں مگر تجھ سا نہیں دیکھا
میرے مولیٰ میرے خالق تیرا جیسا نہیں دیکھا
گواہ ارض و سماں اس پر جہاں کہ بادشاہ تو ہے

میں شاکر ہوں تو صابر ہے تو حاضر ہے تو ناظر ہے
جہاں کہ رنگ و رونق سے میرے آقا تو ظاہر ہے
جہالت کے اندھیروں میں کلامِ حق صدا تو ہے

کہاں بھٹکے کہاں روئیں تیرے در سے کہاں جائیں
غنی تجھ سا نہیں کوئی کہ ہم عاصی وہاں جائیں
گنہگاروں کی سنتا ہیں ہمارا آسرا تو ہے

تلاوت تیری کرتے ہیں عبادت تیری کرتے ہیں
ہمیں دنیا سے کیا لینا اطاعت تیری کرتے ہیں
یہ دنیا بے وفا دنیا کہ عالم کی بقا تو ہے

الٰہی بخش دینا تو ہمارے سب گناہوں کو
نہیں چھوڑیں گے دنیا میں کبھی ہم حق کی راہوں کو
تیرے در پہ کھڑے ہیں ہم کہ غالب کی دعا تو ہے



Post a Comment

0 Comments

Close Menu